Zwroty i reklamacje

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie wallboxpolska.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt wraz z dokładnie wypełnionym formularzem (POBIERZ TUTAJ) należy odesłać na adres:

Wallbox Polska sp. z o.o.
ul. Zacisze 1/3
60-831 Poznań
tel. 609 549 922

W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O WYSYŁKI KURIEREM POCZTOWYM, PACZKĄ POCZTOWĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM WYBRANEJ FIRMY KURIERSKIEJ. Jeśli decydują się Państwo na wysyłkę Pocztą Polską prosimy o przesyłki rejestrowane.
Sklep wallboxpolska.pl nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane pod błędny adres.
Zwrot musi być dobrze zabezpieczony, odpowiednio zapakowany – w karton, w którym został dostarczony, a także w foliopak. Formularz zwrotu powinien zostać poprawnie wypełniony i zawierać: nazwy zwracanych towarów, prawidłowe ceny (z uwzględnieniem rabatu, jeśli był naliczony), a także całkowitą kwotę do zwrotu. Nr konta należy podać jedynie w przypadku pobrania oraz przelewu tradycyjnego. Brak szczegółowych informacji na formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.
Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu. Nie ma też możliwości osobistego zwrotu towaru.



Pobierz formularze zwrotu/reklamacji