Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie wallboxpolska.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt wraz z dokładnie wypełnionym formularzem (POBIERZ TUTAJ) należy odesłać na adres:
Wallbox Polska sp. z o.o.
ul. Zacisze 1/3
60-831 Poznań
tel. 609 549 922
W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PROSIMY O WYSYŁKI KURIEREM POCZTOWYM, PACZKĄ POCZTOWĄ LUB ZA POŚREDNICTWEM WYBRANEJ FIRMY KURIERSKIEJ.
Jeśli decydują się Państwo na wysyłkę Pocztą Polską prosimy o przesyłki rejestrowane.
Sklep wallboxpolska.pl nie ponosi odpowiedzialności za paczki wysłane pod błędny adres.
Zwrot musi być dobrze zabezpieczony, odpowiednio zapakowany – w karton, w którym został dostarczony, a także w foliopak. Formularz zwrotu powinien zostać poprawnie wypełniony i zawierać: nazwy zwracanych towarów, prawidłowe ceny (z uwzględnieniem rabatu, jeśli był naliczony), a także całkowitą kwotę do zwrotu. Nr konta należy podać jedynie w przypadku pobrania oraz przelewu tradycyjnego. Brak szczegółowych informacji na formularzu może opóźnić procedurę przyjęcia zwrotu.
Nie przyjmujemy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu.
Nie ma też możliwości osobistego zwrotu towaru.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Nie może nosić śladów użytkowania.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są tą samą metodą płatności, jaka była wybrana przy składaniu zamówienia w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. W przypadku płatności za pobraniem zwrot realizowany jest przelewem tradycyjnym na podany nr konta.
- Zastrzegamy sobie prawo do poinformowania o przyjęciu zwrotu maksymalnie do 48 godzin od daty doręczenia przesyłki zwrotnej na adres naszej firmy.
Pobierz formularze zwrotu/reklamacji